»Končni cilj je, da otroci hodijo v šolo, saj delo na daljavo za osnovnošolsko populacijo ni primerno.«
»Kljub temu, da gre za otroka, ki je bil za delo pri pouku v šoli izjemno motiviran, pri mlajšem otroku, ki obiskuje vrtec, pa opažam, da izjemno pogreša stike vrstnikov, da išče te stike pri nas.«
»Vedno ko imam priložnost, pozivam romske starše, da pošljejo svoje otroke v šolo in vztrajajo pri tem, da osnovnošolsko šolanje zaključijo.«
»Cilj novele je ohranjanje in izboljšanje osnovnošolskega izobraževanja.«
»Mislim, da smo staršem otrok s posebnimi potrebami zdaj naložili malce pretežko delo.«
»Razlika med osnovnimi šolami s prilagojenim in posebnim programom ter večinskimi šolami je v času izobraževanja na daljavo predvsem v tem, da imamo specifično populacijo učencev, ki bistveno več kot v večinskih šolah prihajajo iz socialno zelo šibkih in nespodbudnih okolij, zato je treba v izobraževanje na daljavo vlagati neprimerno več truda.«
»Odpiranje in zapiranje šol kažeta na popolno odsotnost skrbi za ciljno populacijo, torej za otroke in starše.«
»Zase vem, da sem pol manj delala za šolo, kot ko smo bili dejansko v šoli.«
»Res žalostno, da so otroci Jerneja Pikala že več kot 80 dni brez podpore in v stiski. Kaj počne center za socialno delo? Bo potreben odvzem? Moja dva osnovnošolca pridno vsak dan delata šolo na daljavo, z vso podporo. Hvala učiteljicam. Stiska pa, ko morata z računalnika.«
»Ne nazadnje, za primerno spanje moramo skrbeti tudi v času dela od doma in šolanja na daljavo, saj nam bo le primeren cirkadiani ritem spanja in budnosti omogočal čim lažjo vrnitev v ustaljen ritem službenih, šolskih in univerzitetnih obveznosti po koncu epidemije.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju